lunes, 1 de diciembre de 2014

Romania, casa naturala a celor nascuti in ea.

Spatiul natural in care se naste oricare fiinta (inclusiv cea umana) constituie acesteia "casa naturala".
In interiorul acestui spatiu natural fiecare om cauta sa isi injghebeze propriu-i adapost si ajunge sa confunde (pana la substituire) aceasta "casa conjuncturala" cu "casa naturala".
Spatiul natural care ne este noua, fiintelor umane "casa naturala" il cunoastem sub nmele de "Pamant".
Acest spatiu natural a fost divizat (si re-divizat) insa, nu de fiintele umane intrunitoare ale conditiei de "om" ci de fiinte umane ce nu au ajuns vreodata a intruni aceste conditii.
M-am nascut in spatiul geografic pe care constientul uman il cunoaste drept "Romania". Acest fapt (nasterea in acest spatiu) este o "evidentă", care nici nu imi fi poata data de cineva, nici nu imi poate fi luata.



La modul fizic, pot fi "legat de glie" (ca un caine aflat in domeniul stapanului sau, legat cu un lant de un metru, pus "pe sarma", lasat slobod, prin toata curtea sau lasat complet slobod, aparent liber, dupa ce conditia de "liber" ti-a fost distrusa) sau pot fi expulzat afara din spatiul meu natural.
Se intelege mai usor la ce ma refer, daca aduc in pagina o imagine
care imi ajuta si in alte situatii, dar si in aceasta cu "casa".

Sunt "roman" asa cum "părul" este "păr" si nu este măr, prun, nuc, salcam sau altceva. Nici nu ii poate conferi cineva aceasta "stare de fapt" si nici nu il poate lasa fara ea.

Sunt roman pentru ca asa a decis "Viata"

No hay comentarios:

Publicar un comentario