jueves, 1 de octubre de 2015

Basescu. Eu nu sunt islamofob

Asa am sustinut si eu (ca si Basescu, in titlul acestui post cat si in josul acestei pagini in josul acestei), si asa continui sa sustin.

Sunt emigrant, si stiu prea bine ce este emigratia/ migrantul, cat sa ma pot baza ca ceea ce vorbesc, vorbesc in deplina cunostinta de cauza.
Purtam, toti cei 7 miliarde jumate de locuitori ai planetei, o aceeasi "masca", aceea de "om".
Dar dincolo de asta suntem, in primul rand, unii ca animalele domestice, altii ca animalele sallbatice.
Lucrurile nu trebuiesc tratate cu usurinta, cu naivitate, ci cu toata atentia.
Salvezi tigri, iti iei masuri de precautie ca pentru salvarea de tigri.
Pentru asta se iau "pre-masuri de securitate", si nu "masuri" si nici "post-masuri".
Ca si pe tigri, nu zice nimeni sa nu ii salvezi, dar ii bagi intr-o rezervatie personalizata pe situatia de fapt, si nu te apuci sa dai drumul tigrilor prin batatura ca unor "caini ai strazii" pe care tocmai i-ai salvat.



Ca tot veni vorba, nu ne comportam atat de iresponsabil cum se facu, din plin dovada, nici macar fata de un "caine al strazii".
Si pe un caine al strazii, tot il iei cu precautie si il bagi intr-un "adapost". de unde nu iese cand ii tuna ci iese doar in mod autorizat. Cat de iresponsabili ne comportam fata o situatie in care avem in fata niste "animale salbatice cu chip de om", niste oameni pe care sistemele lor sociale, i-au animalizat.
Pot fi (si trebuie) ajutati, fara indoiala, dar ii ajuti asa cum ajuti niste bolnavi de ebola, asa cum tratezi o epidemie.
 Cu carantinele, cu dezinfextiile, dezinsectiile, vaccinarile,cu profilaxia, cu masurile preventive, curative, . . . mai mult decat "necesare".
Cine a vazut din partea lui ponta, iohanis, pippidi si altii ca ei, vreo vorba de om responsabil, vreo vorba de bun gospodar, vreo vorba de grija fata de cei ce s-au pus movila ca sa se urce "intunecimile lor", in sa?

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Si iata, de aci in jos, vorbele lui Basescu, vorbe iesite in fata ochilor mei, printr-o postare de-a
cuiva pe febelica, avand drept subiect acest "articol publicat de ziare.com"

"Eu nu sunt un islamofob. Imi sunt dragi musulmanii la ei acasa, dar nu vad cum vor fi integrati in Europa. Musulmanii sa mearga la ei acasa. Unii au spus ca am facut un joc politic. Total neadevarat. Optiunea corecta a Romaniei este optiunea zero: niciun refugiat preluat. (...) L-am vazut pe Hollande spunand ca cine nu accepta cote, afara din UE. Am vazut declaratia cancelarului austriac: nu primiti cote, nu mai primiti bani. Nu am vazut nicio reactie la declaratia cancelarului austriac. Foarte bine: nu mai contribui la fondurile de coeziune. Afara toata conducerea OMV! As fi santionat aceste iesiri, pentru ca nimeni nu poate sa scoata o tara din UE", a punctat Traian Basescu. 

Fostul lider de la Cotroceni considera foarte grav faptul ca un stat nu poate sa isi protejeze granitele si ca modul in care au fost lasati sa intre in Europa atat de multi imigranti ilegali este dezolant.


 Basescu, nu categoric pentru imigranti in Romania: Printre ei sunt oameni care isi pun bombe la ei acasa 
"Nu spune nimeni ca trebuia trimisa armata. Ma refer la Ungaria, Croatia, Macedonia. Nu spun ca trebuiau sa traga. Cate puncte de intrare aveau Spania, Italia, Grecia. Nu pleaca nimeni mai departe pana nu vedem cine sunteti. Va intoarceti de unde ati venit, daca nu aveti drept de azil. Modul cum fost lasati sa treaca peste teritoriul UE este dezolant, iar Romania nu are de ce sa-si asume aceasta responsabilitate, pentru ca nu Romania i-a chemat", a subliniat fostul presedinte. Traian Basescu a vorbit si despre problema somajului, care se va adanci odata cu integrarea imigrantilor clandestini in piata muncii.
"UE are 23 de milioane de someri. Unde mai aduc o forta de munca relativ prost calificata, cu un procent de 5% cu studii superioare? In loc sa faca un efort pentru a gasi locuri de munca pentru 23 de milioane, cu un somaj in crestere fata de 2010", a conchis Traian Basescu.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Post scriptum: 
Desi am aceasta pagina"(Democratia obiectivista) in facebook, "platforma" de blog imi ofera mai 
multa posibilitate de exprimare decat platforma facebook, iar "pagina web" imi ofera si mai multe instrumente decat blogul.
Asa ca am grija ca la finalul fiecarui "post" sa pun acest buton cu . . . . "mai multe

No hay comentarios:

Publicar un comentario